Naziv domene igra veliko vlogo pri uspešnosti spletne strani. Ne samo, da vpliva na rangiranje na Googlu. Vpliva tudi na zapomljivost strani.  Potencialna stranka si bo lažje zapomnila lepo zveneč naziv. Dobro je, da jo asociira na nekaj znanega. Izberi na primer naziv, ki je v skladu z vašo dejavnostjo ali vašo trgovino. Tako si bo stranka lažje in hitreje zapomnila spletno stran in se bo nanjo pogosteje vračala.

Unikatni naziv

Vsaka domena je unikatna, zato pred registracijo raje preveri domeno in se prepričaj, da je še razpoložljiva. Z registracijo postaneš lastnik za določeno obdobje. Po izteku lahko podaljšaš zakup ali pa ga prepustiš  konkurenci.

Glede na količino vloženega truda v izdelavo spletne strani je bolje, da ne prekineš z najemom. Minimalna in včasih tudi maksimalna doba za zakup je enoletno obdobje. V primeru, da ne podaljšaš najema, je po 30 do 90 dneh domena prosta in jo lahko najeme kdorkoli želi.

Domena je sestavljena iz več delov

Pred vzpostavitvijo nove spletne strani najprej preveri domeno in jo registriraj. Pred tem moraš izbrati hitro zapomljiv naziv domene in določeno končnico. Slednja vpliva tudi na lokacijo prikazovanja. V kolikor boš izbral stran s končnico .hr, bo Google uvrščal spletno stran na hrvaško tržišče.

Nekatere končnice imajo posebne pogoje. Za .gov morate biti neposredno povezani z delom v državni instituciji, z .org pa bo obiskovalec predvideval, da gre za spletno mesto določene organizacije. Kot vidiš je zelo pomembna končnica, saj vpliva na uspešnost spletnega mesta.

Izberi in preveri domeno

Najprej izberi nekaj nazivov in posameznih končnic, nato pa preveri domeno in jo registriraj. Ime naj bo kratko, enostavno in naj dodobra predstavlja tebe ali tvoje podjetje. Ustvariš lahko tudi unikatno končnico, kot je na primer .opica, .omara in podobno, vendar ni nujno, da bo enako uspešna, kot so standardne. V kolikor želiš imeti unikatno končnico, raje registriraj več domen in jih testiraj.

Članki iz iste kategorije: